فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه قاطعیت در انجام ماموریت‌ها و اخلاق مداری یکی از رمز‌های موفقیت پلیس است گفت: رضایت و پشتیبانی مردم سرمایه عظیم ناجا است.

کاهش بیش از ۴ درصد سرقت در زنجان / رضایت و پشتیبانی مردم سرمایه عظیم ناجا استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار رحیم جهانبخش در مراسم صبحگاه کارکنان با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد افزود: نظم و انضباط ظاهری و معنوی از ضروریات پلیس بوده که بایستی در محل کار و ماموریت و بین مردم رعایت شود که این امر هم اقتدار آن مامور و هم اقتدار ناجا را دربین مردم ارتقاء می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه صبحگاه ویترین نیروی انتظامی است بیان داشت: با ایجاد رابطه دوستی در بین محیط کار بین همکاران و رسیدگی به مشکلات همدیگر می‌توان با تمرکز بیشتری در ایجاد احساس امنیت در بین مردم تلاش کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با تاکید بر ترویج دوستی و مودت در بین همکاران بیان داشت: با ایجاد رابطه دوستی در بین محیط کار بین همکاران و رسیدگی به مشکلات همدیگر می‌توان با تمرکز بیشتری در ایجاد احساس امنیت در بین مردم تلاش کرد.

سردار جهانبخش به نقش پلیس در پیشگیری از جرایم اشاره و بیان داشت: در بحث کاهش جرایم سرقت بیش از ۴ درصد کاهش داشتیم که این نشانگر تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مهمترین عامل پیشگیری از جرایم خشن کشف آن است افزود: دقت در ماموریت بسیار ضروری است، ما باید تهدید‌ها را بشناسیم تا بتوانیم با شناخت کامل ماموریت و اهمیت کار و مسئولیتی که بر عهده داریم و با نگاه تیزبینانه موضوعات اطراف خود را به طور کامل و صحیح زیر نظر داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین مولفه‌ای که امنیت اجتماعی جامعه را ارتقاء می‌دهد سرمایه اجتماعی است اظهار داشت:توفیقات چشمگیری که با تلاش سخت کوشان انتظامی در استان حاصل شده انگیزه بیشتری را برای مشارکت مردم که سرمایه اجتماعی هستند، فراهم کرده است.

سردار جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه آگاهی افراد جامعه نسبت به هشدار‌های پیشگیرانه و انتظامی ضروری است گفت: آشنایی افراد از راه‌های پیشگیرانه سبب خواهد شد فرصت ارتکاب بسیاری از جرایم از افراد سود جو سلب شود.

وی با اشاره به اینکه افتخار نیروی انتظامی این است که خدمتگزار مردم است و در جهت تامین نظم و امنیت، آرامش عمومی و حفظ دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کند. گفت: با همکاری و مشارکتی که مردم با پلیس در ایام تعطیلات نوروز داشتند طرح‌ها، برنامه‌ها و ماموریت‌های پلیس به نحو مطلوب اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی جان باختگان جاده در چهار ماهه سالجاری خاطر نشان کرد: از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای تقدیر و تشکر کردند.

سردار جهانبخش آموزش را لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت‌ها برشمرد و اظهار داشت: هر چه سطح دانش کارکنان در یگان‌های انتظامی افزایش یابد، کارآیی پلیس در مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز ارتقاء یافته که اصلی‌ترین پیامد آن بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایت مردم خواهد بود.
 
انتهای پیام/ن
 
 

کاهش سرقت در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.