فرمانده انتظامی شهرستان محلات از افزایش ۹۰ درصدی کشف انواع سرقت در تیرماه خبرداد.

افزایش ۹۰ درصدی کشف انواع سرقت در محلات سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان محلات در گفت وگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: با سعی و کوشش کارکنان این فرماندهی و همکاری بسیار خوب شهروندان، پلیس شهرستان در بازه‌های زمانی مختلف اقدام به اجرای طرح‌های مختلف در راستای برخورد و مبارزه با سارقان درسطح شهرستان می‌کند که در نتیجه این برنامه‌ریزی‌ها و با تلاش شبانه روزی کارکنان طی اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی، افزایش ۴۰ درصدی کشف انواع سرقت‌ها در تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.

سرهنگ شمس بیرانوند با اشاره به دستگیری ۲۳ سارق در این طرح‌ها در یک ماهه اخیر افزود: در این راستا بیشترین کشفیات در حوزه‌های سرقت موتورسیکلت، سرقت منزل، سرقت مغازه و سرقت خودرو بوده است.

وی اضافه کرد: از دلایل موفقیت پلیس در این زمینه می‌توان به کمک و هم فکری شهروندان، اطلاع‌رسانی به هنگام در راستای شناسایی سارقان و کشف اموال مسروقه، برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی در محلات، مساجد و گروه‌های مختلف جامعه، توزیع بروشور‌های آموزشی و توصیه‌های پلیسی در این زمینه اشاره کرد.

با اعلام آمادگی رخورد قاطعانه‌تر با سارقان با همکاری مردم

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اعلام آمادگی در خصوص برخورد قاطعانه‌تر در این خصوص با همکاری شهروندان، بیان کرد: تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی فعال و آماده دریافت اخبار شهروندان در این رابطه است.

وی با بیان این که یکی از مطالبات و انتظارات به‌حق مردم و همچنین یکی از اولویت‌های اصلی ماموریت‌های پلیس، کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقان است، اظهار داشت: از تمامی مردم درخواست می‌شود تا همواره با استفاده از تجهیزات بازدارنده و بالا بردن سطح امنیت و حفاظت وسایل و تجهیزات و امکانات خود (اقلام و لوازم منزل، موتور و اتومبیل و...) از وقوع هر نوع سرقتی پیشگیری نمایند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.