مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۸۰ هزار تن گندم از بندر امام خمینی (ره) به بندر عباس و بندر چابهار بارگیری شد.

خدا رحم امیری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ هزار تن گندم از بندر امام خمینی (ره) به بندر عباس و بندر چابهار به وسیله کشتی بارگیری و منتقل شده است.

وی افزود: از مجموع محموله‌های گندم ارسالی به بنادر مذکور، ۶۰ هزار تن گندم به بندر چابهار و ۲۰ هزار تن به بندرعباس انتقال یافته است.

خریداری بیش از یک میلیون تن گندم از کشاورزان

امیری درخصوص خرید گندم از کشاورزان اظهار داشت: عملیات خرید این محصول با مشارکت فعال ۹۱ مرکز خرید در قالب ۱۹۱ هزار و ۷۴۰ محموله انجام شد.

این مقام مسئول درخصوص میزان خرید گندم در سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته، تصریح کرد: در سال جاری یک میلیون و ۳۰۲ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شد که این میزان خرید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۱۳۰ هزار تن بوده، ۱۷۲ هزار تن افزایش را نشان می‌دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور، با توجه به وقوع سیلاب سال جاری، افزایش خرید این میزان گندم یک رکورد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.