استاندار کرمانشاه گفت: ۱۳ مشوق سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های مختلف برای کارآفرینان در ۸ شهرستان مرزی استان مورد تصویب قرار گرفت.

صداوسیمای مرکز قصرشیرین راه‌اندازی می‌شودبه گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه یکشنبه ۶ مردادماه در نشست شورای توسعه پایدار شرق و غرب استان که با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار شد؛ اظهار داشت:شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور چند سالی است که در راستای رفع محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های استان‌های مرزی تشکیل شده است.


وی بیان کرد: در سال‌های قبل پروژه‌های مورد تصویب این شورا بیشتر در شرق کشور و در مناطق سیستان و بلوچستان اجرا شده اند اخیرا این شورا به دنبال تعمیم این پروژه‌های توسعه آفرین به استان‌های مرزی غرب کشور و از جمله کرمانشاه است.


 وی گفت: مدیریت استان در همین راستا ۱۰ پروژه مهم در حوزه عمرانی و توسعه‌ای تعریف کرده است که در نشست قبلی این شورا در تهران به تصویب کرد.


بازوند افزود: در این نشست قرار شد یک پروژه توسعه آفرین در حوزه فرهنگی نیز برای تصویب معرفی شود. در این نشست امروز راه اندازی مرکز رادیو و تلویزیون قصرشیرین پیشنهاد و مورد تصویب قرار گرفت.

وی گفت: این مرکز در قالب یک فرستنده در سال‌های قبل از جنگ تحمیلی فعال بوده و از زمین کافی و زیرساخت‌های مناسب برای اجرا برخوردار است همچنین ۱۳ مشوق سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های مختلف برای کارآفرینان در ۸ شهرستان مرزی استان مورد تصویب قرار گرفت.

وی بیان کرد: دستگاه‌های استانی باید سریعا درباره این مشوق‌ها با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های متبوع‌های خود در سطح ملی مشورت کنند و نتیجه را به مدیریت استان اطلاع دهند.


انتهای  پیام/ز

 

۱۳ مشوق سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های مختلف برای کارآفرینان در نظر گرفته شده 

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.