رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه با اشاره به پرداخت یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان کرمانشاهی، گفت : این مددجویان با دریافت این میزان وام قرض الحسنه ۵۶ طرح اشتغال زود بازده اجرا کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ایوب امینی، رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه گفت : در سه ماهه نخست امسال یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان وام اشتغال در اختیار مددجویان کرمانشاهی قرار گرفته است. 

وی با بیان اینکه این وام‌ها به صورت قرض الحسنه در اختیار مددجویان قرار گرفته است، گفت : با این میزان وام ۵۶ مددجوی کرمانشاهی طرح‌های اشتغال زودبازده اجرا کرده اند.

وی ادامه داد: کشاورزی، دامپروری، زنبور داری، قالیبافی، صنایع دستی و مشاغل خدماتی از اصلی‌ترین شغل‌های بوده است که از سوی مددجویان تحت حمایت در این منطقه اجرا شده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه ای، ارائه مشاوره‌های شغلی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و در نهایت نظارت بر طرح‌های اشتغال مددجویان از گام‌های اصلی این نهاد به منظور توانمندسازی مددجویان به شمار می‌رود .

 

 

انتهای پیام/د

یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان وام اشتغال در اختیار مددجویان کرمانشاهی قرار گرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.