مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: در شهرستان شهربابک ۲۵ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

۲۵ هزار نفر در شهربابک تحت پوشش بیمه سلامت هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جعفری مدیر کل بیمه سلامت استان کرمان در نشستی با فرماندار شهربابک گفت: در شهرستان شهربابک ۲۵ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت بوده که از این تعداد ۱۴ هزار نفر روستایی می‌باشند.

محمد جعفری افزود: در سال گذشته با وجود دریافت ۲ میلیارد تومان وصولی از مردم این مرکز بالغ بر ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بخش درمان برای شهرستان به ویژه بیمه‌شدگان تحت‌پوشش این مرکز هزینه نموده است.

وی با بیان اینکه هفت مرکز بخش درمان روستایی شخربلبک را پوشش می‌دهند، اظهار داشت: بیمه سلامت استان کرمان در پنج رکن از جمله پزشک، دندانپزشک، ماما، دارو و آزمایشات در راستای خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهربابک به ویژه روستاییان خدمت رسانی می‌نماید.

سعید قائینی فرماندار شهربابک نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه بیمه سلامت بن مایه و ریشه نظام است، بیان داشت: زمان شکل گیری بیمه در ایران کار‌های فوق العاده صورت گرفت که تاکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم داشته و دارد.

وی تأکید کرد: با وجود خدمات ارزنده بیمه سلامت در جامعه باید ساختار خدمات دهی این بیمه به شکل گسترده تری به مردم اطلاع رسانی شود.

فرماندار شهربابک با اشاره به اینکه در بخش درمان در شهربابک کمبود‌های بسیاری احساس می‌شود، گفت: وجود بیمارستان و یا کلینیک فوق تخصصی در شهرستان شهربابک ضروری است.

وی کمبود پزشک دائم در شهر‌های اقماری این شهرستان را از دیگر مشکلات بخش درمان شهرستان شهربابک عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد: که با مساعدت مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان این مشکل در شهرستان شهربابک رفع گردد.

محمد جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان در سفر به شهربابک از بیمارستان ولیعصر (عج) این شهرستان و مراکز بهداشتی و درمانی شهر‌های خورسند و دهج بازدید کرد و جویای مشکلات موجود در این بخش‌ها شد و قول همکاری در رفع این مسائل را داد.

انتهای پیام /س

کمبود پزشک دائم در شهر‌های اقماری از مشکلات بخش درمان  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار