کارشناس والیبال گفت: ما هر چه در تیم‌های پایه والیبال زحمت بیشتر بکشیم برای آینده بهتر است.

کارخانه: نفرات فعلی شرایط خوبی دارند/ هر چه در رده پایه زحمت بیشتری بکشیم برای اینده بهتر استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه و کارشناس این رشته درباره قهرمانی تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: از نظر نتیجه عالی بودیم. ما سال ۲۰۰۷ سوم جهان شدیم و در آن مقطع والیبال ما به این اندازه رشد نکرده بود و تنها موسوی در تیم لیگ برتری بازی می‌کرد، اما نفرات فعلی در باشگاه‌های زیادی بازی می‌کنند و تعدادی از آن‌ها در تیم ملی بزرگسالان بازی می‌کنند.

او افزود: ما هر چه در تیم‌های پایه زحمت بیشتر بکشیم و نتیجه بگیریم برای آینده بهتر است. به هر صورت نسل فعلی تیم ملی والیبال کشورمان پا به سن می‌گذارند و یک روز تیم ملی را ترک می‌کنند و باید برای آن‌ها جایگزین داشته باشیم. این نتایج و عنوان و جایگاه به والیبال ما اعتبار می‌بخشد و ما را بالا می‌آورد.

کارشناس والیبال ادامه داد: بچه‌های فعلی تیم جوانان را در فصل گذشته بیشتر در تیم کاله دیدیم که جا دارد از مدیران این تیم تشکر کنم. علاوه بر جوانان تیم نوجوانان خوبی هم داریم که بازیکنانشان در لیگ حضور دارند و تجربه اندوزی خوبی انجام دادند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و جوان‌ها را حفظ کنیم تا به روند موفقیتمان ادامه دهیم.

او در پاسخ به این سوال که در سال‌های گذشته برخی از بازیکنانی در رده‌های پایه حضور داشتند که حالا نیستند گفت: وقتی بازیکنان از سن جوانان رد می‌شوند خلاء‌ای به اسم رده امید داریم که شرایط و مسابقاتش متفاوت است و فدراسیون جهانی بهای آنچنانی به آن نمی‌دهد. به همین دلیل در برخی اوقات بازیکنانی به رده‌های بالاتر می‌رسند که قابلیتهایشان را به خوبی نشان می‌دهند. در مجموع امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که چرخه خوبی داشته باشیم و در آینده روند خوبمان را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید:

قهرمانی جوانان جهان و افتخاری دیگر برای والیبال ایران 

ایران ۳ - برزیل صفر/ صعود تاریخی به فینال مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان

تیم ملی جوانان ایران ۳ - ایتالیا ۲/تکمیل نمایش اقتدار در بحرین / مدال تاریخی طلای قهرمانی جهان بر گردن سرو قامتان جوان / تسلیم لاجوردی پوشان در منامه


انتهای پیام/ 

اظهارات کارشناس والیبال درباره تیم ملی جوانان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار