سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان گفت: بازیکنان ما نسبت به برزیلی‌ها آمادگی ذهنی بهتری داشتند و توانستند جریان بازی را بدست بگیرند.

عطایی: بازیکنانمان نسبت به برزیلی‌ها آمادگی ذهنی بیشتری داشتند/ با تمام توان مقابل ایتالیا بازی می‌کنیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان (زیر ۲۱ سال) کشورمان پس از پیروزی تاریخی برابر برزیل و صعود به فینال رقابت های قهرمانی جهان آن هم برای نخستین بار در تاریخ ، اظهار داشت: پیش از این می دانستیم که برزیل حریف دست و پا بسته ای نیست و با تمام توان به مصاف ما می آید اما ما هم با اطلاعات کافی آماده این بازی شدیم  و بازیکنان ما نسبت به برزیلی ها آمادگی ذهنی بهتری داشتند و توانستند جریان بازی را به دست بگیرند. در مجموع  ما تیم برتر میدان بودیم و برزیلی ها را مجبور کردیم که به شکلی بازی کنند که ما می خواهیم.

او درباره تجربه نخستین فینال رقابت های جهانی بیان داشت: هنوز کارمان تمام نشده است و از ابتدا به دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن بودیم ، تعدادی از بازیکنانمان دیر به تیم اضافه شدند اما هم آنها و هم سایر بازیکنان خیلی خوب بازی کردند.

عطایی در پایان عنوان داشت: مقابل ایتالیا هم با تمام قوا به میدان می رویم ، اطلاعات کاملی از این تیم داریم. امیدوارم مقابل این تیم یک بازی خوب انجام دهیم.


بیشتر بخوانید:

تاریخ سازی ملی پوشان جوانان والیبال ایران در رقابت‌های جهانی

اسفندیار: اشتباهات فردی بازیکنان زیاد بود/ شانس صعود به نیمه نهایی را داریم

عطایی: سعی می‌کنیم اشتباهاتمان را کمتر کنیم


انتهای پیام/

اظهارات عطایی در پایان دیدار مقابل برزیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار