در یکی از روستاهای لهستان که بیشتر والدین صاحب دختر می‌شوند پیشنهاد شده است در صورت پسردار شدن پاداش قابل توجهی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردم روستای کوچکی در جنوب لهستان به نام Miejsce Odrzańskie دچار اتفاق عجیبی در زادوولد شده‌اند. در این روستا به طور باورنکردنی فرزند پسر متولد نمی‌شود و جوانترین فرزند پسر در این روستا، پسری ۱۲ ساله است؛ بعد از آن تمام نوزادان به دنیا آمده دختر بودند.

هیچ کس علت این امر را نمی‌داند. اکثر جمعیت ۳۰۰ نفره این روستا را زن‌ها تشکیل می‌دهند و ریش سفیدان روستا می‌گویند از قدیم این اتفاق جریان داشته است. بزرگ روستا به خبرنگاران لهستانی گفته است که پس از بررسی پرونده‌های قدیمی و مدارک ثبت احوال تایید شده است که این ناهنجاری از قبل بوده است.

اوضاع در این روستا به گونه‌ای است که اهالی آرزوی پسردار شدن دارند؛ بنابراین از پروفسوری در ورشو درخواست کردند تا سوابق ژنتیکی اهالی را بررسی کند تا رمز این اتفاق مشخص شود. در هر صورت تا واقعیت و دلیل امر پیدا نشود مسئولان روستا تصمیم گرفتند به زوجی که صاحب فرزند پسر شوند پاداش قابل توجهی دهند.

اتفاقی عجیب در زاد و ولد در لهستان

انتهای پیام/

راز دختر دار شدن روستاییان لهستانی چیست

برچسب ها: عجیب ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار