شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۴۹.۱۹ واحدی به پله ۲۵۲ هزار و ۳۲۴ واحدی رسید.

فبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۴۵۰.۸۲ واحدی به پله ۲۵۲ هزار و ۷۲۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۴۷ میلیون سهم طی ۸۳ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۵۸۹ واحد عقب نشینی کرد


نماد‌های پر بیننده معاملات پارس و شاراک با روند نزولی و فولاد، کچاد، پارسان، شپدیس، شاراک و شیران با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ریزش ۲۸.۱۴ واحدی به پله ۳ هزار و ۲۷۷ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳۴ میلیون سهم طی ۶۰ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص کل فرابورس ۱۵.۳۵  ریزش کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۴۹.۱۹ واحدی به پله ۲۵۲ هزار و ۳۲۴ واحدی رسید.
 
بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۷ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۲۸۱ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات پارسان، فولاد، کچاد و شتران با روند صعودی و اخابر، پارس و کگل با روند نزولی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ریزش ۱۵.۳۵ به پله ۳ هزار و ۲۹۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۷ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۱۸۲ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار