شاخص بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات پنجمین روز مرداد با کاهش ۵۸۹ واحدی به پله ۲۵۲ هزار و ۲۷۵ واحدی رسید.

بورس در ابتدای معاملات روی خوش ندیدبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با ریزش ۹ واحدی به پله ۲۵۲ هزار و ۷۵۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۷۳ میلیون سهم طی ۴۰ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس به پله ۲۴۹ هزار واحدی راضی شد


نماد‌های پر بیننده معاملات فملی، فولاد، تاپیکو و کچاد با روند نزولی و شتران، بفجر و مبین با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۳۲.۸۸ واحدی به پله ۳ هزار و ۳۲۴ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۸۱ میلیون سهم طی ۴۲ هزار نوبت معاملاتی است.

عقبگرد ۵۸۹ واحدی بورس در پایان معاملات

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات پنجمین روز مرداد با کاهش ۵۸۹ واحدی به پله ۲۵۲ هزار و ۲۷۵ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۸۴۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۱ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۶ ریال در بیش از ۲۵۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۵۹ واحد، شاخص بازار اول ۱۱۴۹ واحد، شاخص آزاد شناور ۶۳۵ واحد کاهش و شاخص بازار دوم ۲۰۳۰ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۰۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۳۳۶ واحد رشد را تجربه کرد.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با صعود ۱۴ واحدی به پله ۳ هزار و ۳۰۶ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۴۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۹ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۴۰۶ ریال در بیش ۱۷۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار