۳۶ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های آبخیزداری استان خراسان شمالی اختصاص داده‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،خلیل آقایی رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در دیدار با استاندار خراسان شمالی به اهمیت موضوع آبخیزداری در کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری، دولت و مجلس از سال ۹۷ توجه ویژه‌ای به موضوع آبخیزداری و آبخوان‌داری داشته‌اند و تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال ۹۷ و همچنین سال جاری نشان از اهمیت این موضوع دارد.

آقایی بابیان اینکه از محل صندوق توسعه ملی ۳۶ میلیارد تومان به طرح‌های آبخیزداری استان خراسان شمالی اختصاص داده‌شده است، بر اجرای به‌موقع پروژه‌های آبخیزداری و منابع طبیعی در خراسان شمالی تأکید کرد و در ادامه خواستار توجه جدی استاندار و نمایندگان مجلس این استان نسبت به تأمین اعتبارات استانی شد.

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: با توجه به سیل‌خیز بودن استان و محدودیت منابع آب، چاره‌ای جز توسعه هر چه بیشتر طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری نداریم.

نماینده دولت در خراسان شمالی به موضوع تداخلات اراضی مردم با منابع‌طبیعی اشاره کرد و گفت: این تداخلات که مشکلات و چالش‌هایی را موجب شده است، از سوی استانداری، بنیاد مسکن و منابع‌طبیعی پیگیری می‌شود تا برای همیشه این معضل مرتفع شود.

انتهای پیام/د

اعتبار ۳۶ میلیارد تومانی صندوق توسعه برای آبخیزداری خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.