وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افرادی که در دبیرستان، هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها فارغ التحصیل می‌شوند، باید بتوانند در رشته تحصیلی خود کار کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم دیدار با خیرین مهارتی و مدرسه ساز که امروز (شنبه ۵ مرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در خدمت مجمع خیرینی بودیم که در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت افزایی فعالیت دارند. امروز افرادی که در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها فارغ التحصیل می‌شوند، باید بتوانند در رشته تحصیلی خود کار کنند.

شریعتمداری گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دبیرخانه این شورا، وظیفه هماهنگی بین نهاد‌های ذی نفع با فعالیت‌های شرکای اجتماعی دولت که عموما خیرین هستند را بر عهده دارد.

او ادامه داد: خدمات خوبی برای ساخت هنرستان و تجهیز آن‌ها توسط این مجمع صورت گرفته و امروز یک موافقت نامه همکاری مشترک بین شورای عالی دبیرخانه سازمان آموزش فنی و حرفه ای، وزارت آموزش و پرورش و مجمع خیرین صورت گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: خیرین در نقاط مختلف کشور متعهد شدند که با سرمایه گذاری ۷۰ درصدی از سوی دولت و سهم ۳۰ درصدی خود در زمینه ساخت و تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت کنند.


بیشتر بخوانید: مهارت آموزی ۱۲۷ هزار سرباز توسط سازمان فنی و حرفه‌ای


شریعتمداری اضافه کرد: اولویت اول با طرح‌های نیمه کاره در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و تجهیز آنهاست که در سال ۹۸ در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
جناب وزیر من بعنوان کارشناس ارشد مهندسی تاسیسات و مکاترونیک خیلی علاقه دارم در رشته خودم کارکنم اما وقتی هیچ کارخانه و شرکتی نمیخاد و میگه؛ فقط کارگر ساده میخواد، تکلیف من چیه ؟؟؟
شما کی فراخوان دادید برای اشتغال، ما نیومدیم ؟؟؟
آخرین اخبار