علیرضا فغانی گفت: سیستم کمک داور ویدویی اشتباهات داوری را به صفر نمی‌رساند و باز هم اعتراض به داوری وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران درباره برگزاری کلاس‌های توجیهی داوران اظهار داشت: خوشحالم که یک دوره ۴ روزه در راستای دست یابی به سیستم var با حضور (سوبخیدین) برگزار شد که طبق روال هر ساله کلاس هماهنگی داوران که حجم تغییرات قوانین در سال جاری هم زیاده بوده است، برگزار شد.

فغانی درباره حامی مالی جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال و درآمد داوران ایرانی گفت: در زمان حامی مالی قبلی، اوضاع مناسبی نداشتیم و درآمد مربوطه در جا‌های دیگری صرف می‌شد. اما فرقی برای ما ندارد البته که لباس مناسبی برای داوران باید در نظر گرفته شده و داوران جدید هم در کنار داوران باتجربه حضور دارند که اتفاق خوبی است.

او درباره عملکرد داوران تصریح کرد: عملکرد داوران در فصل گذشته با فصول قبل، تفاوتی نداشته که این موضوع هم مثل دیگر موارد فوتبال است که مدام گفته می‌شود اوضاع در فصل گذشته مناسب نبوده است. امیدوارم امسال اوضاع بهتر باشد.

فغانی درباره کمک داور ویدئویی (var) بیان کرد: این سیستم مسئول خودش را دارد، اما بودن این سیستم می‌تواند به داوران کمک کند و استارت ابن کار را انجام دادیم. نمی‌دانم که امسال var داشته باشیم، اما این سیستم ضمانت نمی‌کند که اشتباهات به صفر برسد، چون اعتراض به داوری همیشه وجود داشته است و وظیفه من است که داوری ام را انجام دهم.


بیشتر بخوانید:

کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال برگزار شد

تاج: تاریخ دقیق آغاز لیگ برتر را نمی‌دانم/ تیمی که شرایط میزبانی ندارد، باید در استان مجاور و بدون تماشاگر بازی کند

گاف بزرگ رئیس فدراسیون فوتبال


انتهای پیام/

اظهارات علیرضا فغانی درباره کلاس های داوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار