مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال با حضور مهدی تاج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال از ساعت ۹ صبح امروز (شنبه) زیر نظر محمدصالح سوبخیدین (مدرس فیفا) در سالن زرین هتل آزادی برگزار شد که ۱۲۰  داور و کمک داور در این کلاس شرکت کردند.

مهدی تاج (رئیس فدراسیون) ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون) هدایت الله ممبینی (رئیس کمیته داوران) و فریدون اصفهانیان (رئیس سابق کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال) محمد صالحی و علی خسروی در این کلاس شرکت کرده بودند.

پس از صحبت‌های ابتدایی هدایت الله ممبینی، مهدی تاج، روی سن رفت و توضیحاتی درباره وضعیت داوری، استفاده از VAR و شروع لیگ برتر اعلام کرد.

سوبخیدین در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد از سال ۲۰۱۱ که مدرس داوری آسیا شده است برای اولین بار است می‌بیند چنین کلاسی برای داوران برگزار می‌شود. او همچنین اعلام کرد علیرضا فغانی داوری است که به قله‌های داوری دنیا فکر می‌کند و زمانیکه می‌خواهد به آنجا برسد تمرین، تمرین و تمرین می‌کند و با تحمل سختی‌ها به آن جایگاه می‌رسد. داوران با استعداد لیرانی برای پیش گرفتن از فغانی کار سختی دارند و اگر می‌خواهند مانند او باشتد باید از همین امروز شروع کنند.

سوبخیدین گفت: علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری اعلام کرد هر برنامه تمرینی به آن‌ها بدهید بیشتر تمرین می‌کنند و در حال حاضر کل دنیا به داوری فغانی ایمان آورده اند.


بیشتر بخوانید:

گاف بزرگ رئیس فدراسیون فوتبال

نقش اتحادیه فوتبال در ایران کم رنگ است

عزیزمحمدی مدارک صوری به‌ای اف سی ارسال می‌کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار