سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: این مسابقه نکات فنی زیادی داشت و امیدوارم در لیگ هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست مقابل سایپا در فینال جام شهدا بیان کرد: بازی خوبی بود و کاش هواداران پرسپولیس که برای بازی قبل آمده بودند، در ورزشگاه می‌ماندند و این بازی را می‌دیدند. این مسابقه نکات فنی زیادی داشت و امیدوارم در لیگ هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او افزود: من یک مربی حرفه‌ای هستم و امکان دارد یک سال در لیگ برتر باشم یا نباشم، اما مطمئن باشید با تمام وجود کار می‌کنم و امیدوارم مردم بوشهر از عملکرد ما راضی باشند.

ویسی در مورد شرایط شاهین شهرداری و قیمت بازیکنان در نقل و انتقالات گفت: شاهین با بودجه کمی وارد مسابقات و نقل و انتقالات شد و فکر می‌کنم کمترین بودجه لیگ را ما داریم. شاید قرارداد یک بازیکن تیم بالا جدولی با بودجه یک سال ما برابر باشد، اما امیدوارم مسئولان کمک کنند و همین بودجه را به ما بدهند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: به مردم بوشهر قول می‌دهم با تمام وجود از سهمیه حضور در لیگ برتر دفاع کنیم و در لیگ بمانیم. بازیکنان جوان خوبی داریم که هدفشان انجام کار‌های بزرگ است و رسیدن به آن حوصله و صبر می‌خواهد. روز‌های سختی خواهیم داشت و باید تلاش زیادی کنیم تا موفق شویم.

وی در خصوص اختلافاتش با مدیران باشگاه شاهین اظهار کرد: اختلاف‌ها وجود دارد و طبیعی است، در تمام خانواده‌ها اختلاف‌ وجود دارد. انتظار دارم مسئولان به باشگاه کمک کنند تا تیم موفق شود. تیم ما زیر نظر شورای شهر و شهرداری اداره می‌شود. سوء تفاهمی وجود داشت و امیدوارم مسئولان حامی تیم باشند و کمک کنند.

ویسی در پایان گفت: در سال‌های اخیر با صبا در آسیا حضور داشتم و با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شدم و مطمئن باشید امسال هم روز‌های خوبی خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید:

شاهین فینالیست جام شهدا شد

پرسپولیس مدل آرژانتینی با تیمی نصفه و نیمه مقابل جوان‌های نارنجی پوش/ شاگردان ویسی به مصاف نیروی زمینی می‌روند

فولاد خوزستان از جام شهدا کناره گیری کرد


انتهای پیام/

اظهارات عبدالله ویسی درباره شرایط تیم شاهین شهرداری بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار