بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: جام شهدا در شان و شخصیت شهدای عزیز ما برگزار نشد و شرایط داوری هم خوب نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق بارانی بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره جام شهدا اظهار کرد: جام شهدا در شان و شخصیت شهدای عزیز ما نبود و من هم قصد جسارت به پیشکسوتان ندارم، اما شرایط داوری خوب نبود. همچنین بازی‌ها یک روز در میان برگزار شد و زمان بازی‌ها مناسب نبود و ناهماهنگی‌هایی هم به وجود آمد. البته خدا را شکر که همه سالم هستند و مشکلی به وجود نیامد.

او درباره اینکه دلخوری برایش به وجود آمد که از تیم سایپا جدا شد، گفت: نه شرایط طوری شد که صحبت کردیم و به نتیجه رسیدیم که جدا شوم. همچنین با ویسی صحبت کردم و به من قول داد که کمک کند تا به تیم ملی برسم و به روز‌های خوب خود برگردم.

بارانی درباره اینکه استوری منتشر کرده بود که شائبه حضورش در استقلال را به وجود آورد، بیان کرد: مدیربرنامه هایم صحبت کرده بود و زمانی جوانان استقلال هم بودم، اما قسمت نشد به این تیم بروم.

اردوی داخل یا خارج از کشور فرق زیادی با هم نمی‌کنند

او در پایان درباره اینکه از وضعیت اردو‌های شاهین راضی بود، گفت: ما در شیراز اردویی برگزار کردیم که همه چیز از جمله هتل خوب بود و مشکلی نداشتیم. اردوی داخل یا خارج از کشور فرق زیادی با هم نمی‌کنند و مهم این است که دستورات تاکنیکی سرمربی را بتوانیم اجرا کنیم.


بیشتر بخوانید:

شاهین فینالیست جام شهدا شد

پرسپولیس مدل آرژانتینی با تیمی نصفه و نیمه مقابل جوان‌های نارنجی پوش/ شاگردان ویسی به مصاف نیروی زمینی می‌روند

فولاد خوزستان از جام شهدا کناره گیری کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار