هواداران تیم سرخپوش پایتخت حاضر در ورزشگاه شهدای شهر قدس، خواستار استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شدند.

پرسپولیسی‌ها خواستار استعفا عرب شدند/ آقای حاشیه بازهم گل زدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب تورنمنت جام شهدا در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست، شاگردان ابراهیم صادقی به پیروزی یک بر صفر دست یافتند. تک گل خودروسازان را محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۱۳ به ثمر رساندند که مشکوک به آفساید بود و سبب ایجاد حواشی زیادی شد.

سلیمانی که در سایپا آقای حاشیه نام دارد و حواشی زیادی را داشته است، در بازی رفت لیگ هجدهم نیز که ۲ تیم به تساوی یک بر یک رسیدند، در دقیقه ۷۸ تک گل تیمش را به ثمر رساند تا پس از پایان بازی، بازیکنان همدیگر را در تونل کتک بزنند. این بازیکن بازهم در لباس سایپا به علیرضا بیرانوند گلزنی کرد.

البته این بازی که در تورنمنت جام شهدا است و به نوعی دوستانه محسوب می‌شود، اما کادرفنی و بازیکنان به داور و ... اعتراض می‌کنند و تفاوت زیادی با بازی دوستانه ندارد.

لازم به ذکر است، در آخرین دوره‌ای که جام شهدا در سال ۱۳۹۶ برگزار شد، تراکتورسازی با هدایت یحیی گل محمدی به قهرمانی رسید و همچنین برنده این بازی (پرسپولیس - سایپا) باید روز جمعه در فینال جام شهدا با شاهین شهرداری بوشهر بازی کند و همچنین بازنده به مصاف نیروی زمینی در دیدار رده بندی خواهد رفت.

خبر دیگر اینکه پرسپولیسی‌های حاضر در ورزشگاه به شدت علیه ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس شعار می‌دهند و خواستار استعفای او هستند. سرخپوشان معتقدند پرسپولیس در زمان مدیریت او وضعیت خوبی نداشته و باید صندلی مدیریت را ترک کند.


بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با حواشی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس - سایپا

شاهین فینالیست جام شهدا شد

نیروی زمینی جایگزین فولاد در جام شهدا شد


انتهای پیام/

حواشی دیدار پرسپولیس و سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار