استاندار خراسان رضوی گفت: اراده مسئولان در بخش‌های مختلف بر محور کار و تلاش برای مردم استوار است.

هدف همه مسئولان کار برای مردم در زیرسایه وحدت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم آغاز عملیات بهسازی باند اول و احداث باند دوم بزرگراه ۷۵ متری مشهد گفت: وقتی که هدف همه مسئولان، کار برای مردم، آن هم در زیرسایه وحدت باشد، بی تردید اتفاقات مبارکی در نقاط مختلف استان خراسان رضوی رخ خواهد داد.
 
او تصریح کرد: امروز همه مسئولان استانی اراده کرده اند که بر محور کار و تلاش برای مردم، وحدت خود را حفظ کنند؛ در این بین اگر هم اختلاف سلیقه‌ای وجود داشته باشد، با هدف دست‌یابی به پیشرفت و توسعه، اختلاف‌ها به وحدت، همدلی و همزبانی تبدیل می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: مشهد مقدس به دلیل وجود مضجع شریف حضرت رضا (ع) نه تنها متعلق به مردم این کلانشهر بلکه به رهبر معظم انقلاب، نخبگان، شهدا و تمامی مردم ایران تعلق دارد؛ بنابراین همه ما باید برای آبادانی و توسعه این خطه تلاش کنیم.

رزم حسینی با بیان اینکه حرم مطهر امام رضا (ع) ملجأ همه شیعیان عالم است، افزود: به عنوان خدمت گذاران مردم در خراسان رضوی و مشهد باید به این نکته توجه داشته باشیم که کار در این استان و شهر مقدس، در حقیقت خدمت به همه ایرانیان و شیعیان دنیاست.

او از شهرداری و شورای شهر مشهد به واسطه خدمت رسانی شایسته به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تقدیر و تصریح کرد: شهرداری مشهد در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به عنوان معین اقتصاد مقاومتی این شهرستان انتخاب شده است لذا امیدواریم با همت و اراده مدیریت شهری، ظرفیت‌های خوبی در حوزه اشتغال زایی و کسب وکار در روستا‌ها ایجاد شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به توصیه امام علی (ع) به کارگزاران برای حرکت در مسیر اعتدال گفت: امیدوارم فرماندار جدید مشهد هم همدلی و همزبانی خوبی که بین مدیران شهری ایجاد شده است را با مشی اعتدال و میانه روی تداوم بخشد.

انتهای پیام//ج.ر
 
 

وحدت مدیران استان امری ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.