استاندار خراسان رضوی گفت: مسیر اخذ مجوز برای ورود بخش غیردولتی به حوزه درمان آسان گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت وزارت بهداشت و درمان و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در جهت صیانت از سلامتی مردم سنگین است.
 
او ادامه داد: به جهت اهمیت همین مسئله است، که این وزارتخانه همواره مورد توجه مردم و مسئولان بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت رسمی دارد، اما لازم است بدانید علی رغم حجم قابل توجهی از زائران که از سراسر کشور به این استان می‌آیند حدود ۲ تا ۳ میلیون جمعیت شناور داریم که در استان زندگی کرده و تردد دارند.

رزم حسینی افزود: هزینه‌های زیادی را باید در حوزه سلامت افرادی که در استان وجود داشته و یا به آن سفر می‌کنند انجام بدهیم ،لذا این مسئله توجه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی را در حوزه بهبود سرانه بهداشت خراسان رضوی می‌طلبد تا از زائرین پذیرایی خوبی انجام دهیم و نیاز‌های درمانی آن‌ها را رفع کنیم.

او با اشاره به پتانسیل‌های سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان خراسان رضوی تصریح کرد: سرمایه گذارانی در استان داریم که علاقمند به ساخت بیمارستان هستند، اما پروسه اخذ مجوذ واقعا برای آن‌ها دردسرساز شده است بنابراین اگر این مشکل رفع شود می‌توانیم از ظرفیت سرمایه گذاران به ویژه کشور افغانستان در این حوزه استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: در هر صورت این ظرفیت در استان وجود دارد، و اگر پروسه اخذ مجوز آسان گرفته شود ما می‌توانیم بخش غیردولتی را بیاوریم تا در این زمینه به ما کمک کنند.
 
انتهای پیام//ف.س

خراسان رضوی حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت رسمی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.