مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: مسئله اصلی شهرستان اسلام آباد غرب تامین آب بلندمدت و پایدار است.

تامین آب مسئله اساسی اسلام اباد غرببه گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه  در دیدار با فرماندار اسلام اباد غرب  گفت: می توان با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها مشکلات را شناخت و راهکار‌های مناسبی ارائه داد.

درویشی با اشاره به توان فرمانداران برگزاری جلسات را عاملی برای هم افزایی در شناخت مشکلات در بخش آب دانست و  گفت:عملاً وارد سال مالی ۹۸ شده ایم و  ما بیش از ۹۹ درصد اعتبارات را جذب نموده و برای آن برنامه ریزی کرده ایم .

درویشی با بیان مشکلات و نارسایی‌های توسعه آب در این شهرستان دو فصل اساسی کار در اسلام آباد غرب را در حوزه جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب شهری برشمرد و عنوان داشت :  این دو بخش اشتراکات اجتناب ناپذیری با شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه دارند.

وی  گفت: این جلسات باید بتواند منجر به نگاه مشترک گردد و اگر چنین شود نتایج لازم هم به دست می‌آید بر پایش مباحث صورت گرفته تا حصول به نتیجه باید ادامه داشته باشد.

درویشی مسئله اصلی اسلام آباد را به تامین آب بلندمدت و پایدار دانست و خاطرنشان ساخت این موضوع به طور ویژه در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای قرار دار.

حیدری فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب  گفت: تلاش جدی برای اعتبارات و رسیدگی به انتظارات به حق مردم نیاز است ، از نظر مالی شهرستان توان لازم را ندارد.

حیدری اقتصاد شهرستان را مرتبط به بخش آب دانست و با ذکر محدودیت اعتباری در شهرستان بیکاری و کمبود زیرساخت‌های لازم برای شهرستان را از اصلی‌ترین مشکلات آن بیان کرد.

وی گفت: بحث آب در شهرستان و موضوع انتقال آب از سد آزادی و تکمیل شبکه‌های آبیاری سد شیان از اهم مواردی است که می طلبد بیشتر مورد نظر قرار گیرد.

انتهای  پیام/ز


اقتصاد شهرستان اسلام اباد غرب  مرتبط به بخش آب است 

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.