مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: دو تفاهم نامه سه جانبه فی ما بین اداره کل راه و شهرسازی استان، شهرداری مشهد و شرکت شهرک‌های صنعتی استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه جلسه انعقاد قرارداد سه جانبه که با حضور شهردار مشهد مقدس، مدیرعامل شرکت شهرکت‌های صنعتی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه‌های استان برگزار شد،گفت: در این جلسه مقرر شد تا پروژه بهسازی و بازسازی کامل جاده حسن آباد از طرف جاده قوچان به طول تقریبی ۲ هزار و ۷۷۰ متر با مشارکت این اداره کل، شهرداری مشهد و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اجرایی شود.

او ادامه داد: این پروژه با اعتبار تقریبی ۶۹ میلیارد ریال و به صورت ۳۰ درصد سهم وزارت راه و شهرسازی، ۳۰ درصد شرکت شهرک‌های صنعتی و ۴۰ درصد شهرداری مشهد ظرف مدت ۸ ماه اجرا می گردد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در این جلسه تفاهم نامه دیگری مبنی بر ساخت و بازسازی جاده ۷۵ متری رضویه
"مهدی آباد" حد فاصل میدان اروند تا شهر رضویه به امضا رسید.

عبداللهیان افزود: بر این اساس پروژه ساخت باند دوم این محور به طول تقریبی ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر و اصلاح و بازسازی باند اول آن به صورت مشارکت سه جانبه تعریف و توسط شهرداری مشهد در مدت ۱۲ ماه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام//ف. س

اجرای ساخت جاده ۷۵ متری رضویه توسط شهرداری مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.