مسئول هیئت رزمندگان اسلام در استان اصفهان گفت:در محل برگزاری نماز جمعه 90 شهرستان استان اصفهان، طومار حمایت از ناجا برای مبارزه با بدحجابی به امضاء نمازگزاران رسید که نشان از موافقت و حمایت از ناجا در مبارزه با بدحجابی داشت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد نادرالاصلی مسئول هیئت رزمندگان اسلام در استان اصفهان با اشاره به فراخوان حمایت از اقدامات ناجا پیرامون مقابله با بدحجابی، اظهار داشت: فراخوانی در راستای حمایت از اقدامات ناجا با موضوع بدحجابی و مطالبه گری پیرامون کوتاهی در عملکرد ۲۶ دستگاه مرتبط با موضوع حجاب در نماز جمعه داده شد.

وی افزود: اعضای هیئت رزمندگان اسلام در نماز‌های جمعه سرتاسر استان حضور یافتند و این فراخوان را به همگی اعلام کردند.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام در استان اصفهان با بیان اینکه طومار‌هایی در حاشیه نماز جمعه تهیه شد، گفت: در این طومار از مردم خواسته شد تا از اقدامات ناجا در زمینه حجاب حمایت کرده و آن را امضاء کنند.

او با اشاره به اهداف این حرکت تصریح کرد: زمانی‌که این حمایت مردمی به گوش مسئولان برسد، دستگاه‌هایی که در این مورد کوتاهی کرده و فعالیت خود را به درستی انجام ندادند، متوجه اهمال‌کاری خود خواهند شد.

نادرالاصلی ادامه داد: در محل برگزاری نماز جمعه ۹۰ شهرستان استان اصفهان، طومار مذکور به امضاء نمازگزاران رسید که نشان از موافقت و حمایت از ناجا در مبارزه با بدحجابی داشت.

او با اشاره به ضرورت همکاری ائمه جمعه در این زمینه، اظهار داشت: از آن‌ها هم خواسته شده تا با نیروی انتظامی و مردم در این راستا همکاری داشته باشند.

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: شهدای دفاع مقدس با نثار خون خود از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند و اکنون نوبت ماست تا اگر کوتاهی در این زمینه اتفاق می‌افتد در صحنه حضور یابیم و کمک کنیم.

انتهای پیام/م

 

امضاء طومار حمایت از ناجا برای مبارزه با بدحجابی از سوی نماز گزاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.