مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت:بیش از ۲۳ هزار نفر در استان اردبیل در دوره‌های آموزشی همگانی امداد و نجات شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد عبدالعلی پور، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل در جلسه در کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش تخصصی مدیریت بحران استان گفت: ۲۳ هزار و ۶۹۸ نفر سال گذشته در استان اردبیل در دوره‌های آموزشی همگانی امداد و نجات شرکت کرده اند.

وی با تاکید بر ارتقاء سطح کمی و کیفی دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه و امداد و نجات اظهار کرد: گسترش سطوح آموزش‌های همگانی بعنوان یکی از عوامل مهم مقابله و کاهش آسیب‌های سوانح، حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی مورد توجه قرار گرفته است و در سال گذشته ۵۸۱ دوره آموزشی برای ۲۳ هزار و ۶۹۸ نفر برگزار شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل با اشاره به اینکه امسال نیز برگزاری دوره‌های آموزشی با ارتقاء سطح این دوره‌ها افزایش می‌یابد از برگزاری ۱۱۹ مورد دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه و آمادگی مقابله و کاهش آثار حوادث و مخاطرات بلایای طبیعی در سه ماهه اول سال جاری برای ۷ هزار و ۴۱۳ نفر خبر داد و گفت: گواهی پایان دوره برای این افراد اعطا شده است.

عبدالعلی پور آمادگی مدیریت بحران استانداری اردبیل برای برگزاری دوره‌های آموزش همگانی و امداد و نجات را اعلام کرد و افزود: افراد و گروه‌های علاقه مند می‌توانند با مدیریت بحران استانداری اردبیل هماهنگی نمایند.

انتهای پیام/ح

آموزش همگانی امداد و نجات در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.