نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه ثبت روز ملی کرمانشاه را از مطالبات اصلی مردم این استان دانست.

تلاش می کنیم روز ملی کرمانشاه ثبت رسمی شودبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  آیت الله مصطفی علما در حاشیه مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات مرصاد یکی از افتخارات بزرگ استان کرمانشاه است.

وی افزود: مردم در این جنگ با تمام توان در مقابل منافقین و دشمنان اسلام ایستادند و از کشور در مقابل توطئه‌های آن‌ها دفاع کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: بعد از جنگ و پذیرفتن قطعنامه منافقین حمله را از کرمانشاه و خوزستان شروع کردند، اما به برکت سپاه ارتش و نیرو‌های بسیج و همچنین مقاومت مردم منطقه دشمن با شکست سختی مواجه شد.

این مسئول عنوان کرد: مردم در این جنگ با تشخیص به موقع و قیام و ایستادگی خود نقشه شوم دشمنان را خنثی و پیروزی را از آن خود کردند.

آیت الله علما گفت: این در حالی بود که دشمن برنامه داشت در این عملیات تا تهران را طی چند روز تصرف کنند، اما مردم آن‌ها را در نطفه کردند.

وی تصریح کرد: به حمد خداوند امروز مردم کشور ایران اسلامی با قدرت در مقابل دشمنان ایستادند و با قدرت تمام در حال قدرت نمایی در منطقه است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش در خصوص روز ملی کرمانشاه گفت: امروز روز ملی کرمانشاه است و ما این را قبول داریم، اما تا این لحظه هر چه تلاش کردیم مسئولین در تهران هنوز قبول نکرده اند که رسمیت این روز را اعلام کنند.

آیت الله علما گفت: در بین مردم این امر رسمیت دارد و یکی از مطالبات اصلی مردم استان کرمانشاه است و امیدواریم که به زودی این امر محقق شود.

 

انتهای  پیام/ز

 

مردم  با تمام توان در مقابل منافقین و دشمنان اسلام ایستادند

برچسب ها: دفاع مقدس ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.