مناجات‌خوانی بامدادی هیات "حسین جان" در حرم رضوی

در ایام زیارتی حضرت ثامن الحجج (ع) ویژه برنامه مناجات‌خوانی و قرائت زیارت جامعه کبیره در حرم رضوی برگزار می‌شود.

مناجات‌خوانی بامدادی هیات به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: هیات "حسین جان" بیش از ۳۵ سال در ایام زیارتی امام رضا (ع) در ماه ذی‎القعده، از تهران به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند و با صدای گرم حاج منصور ارضی برنامه مناجات خوانی و روضه را در حرم ثامن الحجج (ع) اجرا می‌کنند.

او تصریح کرد: امسال نیز طبق سنت هر سال ویژه برنامه‌های با شکوه این هیات با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از ساعت ۱۲:۳۰ بامداد جمعه آغاز و به مدت سه شب ادامه خواهد داشت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مناجات‌خوانی بامدادی هیات "حسین جان" در صحن جمهوری اسلامی برگزار می‎شود، گفت: حاج منصور ارضی در این مراسم زیارت جامعه کبیره را قرائت خواهد کرد و در ادامه دیگر مداحان کشوری به مدیحه‌سرایی و شعرخوانی می‌پردازند.

شریعتی‎نژاد افزود: هیات حسین جان با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس هر سال در ایام آخر ماه رجب، دهه آخر صفر و روز زیارتی امام رضا (ع) در صحن جمهوری اسلامی حرم رضوی ویژه برنامه مذهبی و مناجات‌خوانی برگزار می‌کند.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

ویژه برنامه مناجات خوانی هیات "حسین جان" در حرم رضوی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار