تولیت آستان قدس رضوی گفت: محبت ما زمانی به ائمه اطهار (ع) زیاد می‌شود که معرفتمان نسبت به ایشان افزایش یابد.

افزایش محبت ما به ائمه اطهار (ع) در گرو بالارفتن معرفتمان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی صبح امروز در مراسم شکرانه برنامه‌های دهه کرامت که در حرم مطهر رضوی برگزار شد،گفت: محبت ما زمانی به ائمه اطهار(ع) به خصوص امام رضا (ع) زیاد می‌شود که معرفت ما نسبت به ایشان افزایش یابد، دین هم نوعی محبت به خدا است.
 
او با بیان اینکه ولایت نعمت بزرگی است، تصریح کرد: ائمه اطهار (ع) تلاش کردند این موضوع را به عنوان یک تذکر تربیتی معرفتی به مردم ارائه دهند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این نوع برنامه‌ها به خصوص در دهه کرامت فرصت مناسبی است تا مردم به سمت کانون‌های اصلی هدایت بشری راهنمایی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی افزود: باید بدانیم که راهبران اصلی در کجا قرار گرفته‌اند و صلاح، سعادت و خوشبختی‌مان در دنیا و آخرت کجا قرار دارد، همچنین، به آموزه‌های چه کسانی لازم است عمل کنیم.

او با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) در جای جای صحیفه سجادیه به اهمیت ذکر صلوات اشاره کرده‌اند، تصریح کرد: ایشان می‌خواهند با این ذکر مردم را به سمت کانون‌های هدایت بشری راهنمایی کرده، آن‌ها را متوجه مفسران اصلی قرآن و اهل بیت (ع) کنند.

انتهای پیام//ف.ش
 

برنامه‌های دهه کرامت فرصتی برای هدایت مردم  به کانون‌های اصلی هدایت بشری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.