سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دانش آموزان ورزشکار، سفیران حفاظت از محیط زیست هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسکندر امیدی نیا، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزی سراسر کشور در اردبیل گفت: دانش آموزان ورزشکار سفیران حفاظت از محیط زیست هستند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حفاظت از محیط زیست بعنوان یک ارزش اجتماعی، افزود: دانش آموزان ورزشکار بعنوان سفیر حفاظت از محیط زیست هستند و امیدواریم با همکاری یکدیگر به حفاظت از محیط زیست کمک نماییم.

سرپرست معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست وظیفه عمومی است و برای حفاظت از محیط زیست نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه هستیم گفت: حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار در نهایت به انسان سالم و زندگی سالم می‌انجامد.

امیدی نیا ضمن تشکر از مجموعه برگزار کنندگان این برنامه ورزشی در آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری، مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزان پسر در قالب سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزی کشور با محوریت دانش آموز ورزشکار دوستدار محیط زیست، الگویی خوب برای سایر برنامه‌های ورزشی با مشارکت دانش آموزان است.

انتهای پیام/ح

آغاز مسابقات فوتسال و والیبال دانش‌آموزی سراسر کشور در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار