معصومه صمدیان به عنوان رئیس جدید هیات دوچرخه سواری استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان اردبیل با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و مدیر کل ورزش و جوانان استان در محل سالن شش هزارنفری رضازاده اردبیل برگزار شد که در پایان معصومه صمدیان با اخذ ۱۲ رای از ۱۶ رای ماخوذه به مدت ۴سال رئیس جدید هیات دوچرخه سواری استان اردبیل انتخاب شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مجمع گفت: ورزش استان اردبیل در دو حوزه قهرمانی و همگانی همیشه دیده شده و کسب رتبه های مختلف گویای این مسئله است.

بهرام آقاخانی بیان کرد: باید در رشته دوچرخه سواری نیز بتوانیم مردم ورزش دوست استان اردبیل را با این رشته که همیشه طرفدار بودند ارتقا دهیم.

وی از برگزاری برنامه های مختلف و همایش های همگانی دوچرخه سواری و استقبال خانواده ها از این رشته نشان می دهد که فرهنگ ‌دوچرخه سواری در استان اردبیل قابل لمس است.‌

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: انتظار از رئیس جدید هیات این است که شهرداری ها باید المان دوچرخه سواری را طوری در شهر ترویج و انعکاس دهند تا این فرهنگ نهادینه شده و مردم کمتر از وسیله نقیله استفاده کنند تا برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از ترافیک شهری و سلامت بدنی فعالیت کنیم.

آقاخانی با بیان اینکه اردبیل از لحاظ قهرمان پروی در رشته دوچرخه سواری استعدادهای خوبی داد افزود: اردبیل در تور دوچرخه سواری آذربایجان میزبانی می کند اما بدون ورزشکار و تیم که رئیس جدید باید تلاش کند با جذب اسپانسر و استفاده ار قابلیت استان اردبیل در این زمینه تیمی تشکیل دهد.

انتهای پیام/ح

اردبیل در رشته دوچرخه سواری استعدادهای خوبی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار