بازی Control دارای نسخه Gold خواهد بود

یکی از مدیران شرکت Remedy Entertainment در صفحه توییتر خود تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد بازی Control دارای نسخه Gold خواهد بود.

بازی Control دارای نسخه Gold خواهد داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک ماه تا انتشار بازی Control باقی مانده است و شرکت سازنده این بازی یعنی Remedy Entertainment اعلام کرد که این بازی دارای نسخه Gold خواهد بود. این در حالی است که شرکت سازنده تاکنون حرفی از وجود نسخه‌های متعدد برای این بازی نزده بود و این اعلام ناگهانی بسیاری از منتقدان و گیمر‌ها را شگفت‌زده کرد از طرفی هم تقریبا تمامی عناوین موجود در بازار دارای نسخه‌های متفاوتی است که هر کدام دارای تفاوت‌هایی هستند، اما محتوای کلی آن‌ها یکسان است.

خبر وجود داشتن نسخه Gold در بازی Control توسط یکی از مدیران این شرکت و با انتشار عکسی در صفحه توییتر او پخش شد. این مدیر در صفحه خود نوشت: ساخت بازی به پایان رسید و در این بازی از روش ساخت جدیدی استفاده شده است، از طرفی هم بازی Control قرار است دارای نقشه‌ای متفاوت نیز باشد همچنین برای سه پلتفرم PS4، Xbox One و کامپیوتر نیز عرضه خواهد شد. این بازی اولین عنوان شرکت Remedy Entertainment برای کنسول ایکس باکس پس از سال ۲۰۱۶ است.

بازی Control دارای نسخه Gold خواهد داشت

توماس پاشا مدیر ارتباطات شرکت Remedy Entertainment در توییتر خود تصویری منتشر کرد که دی و دی بازی کنترل را برای کنسول PS4 نشان می‌داد که روی آن نوشته شده بود GOLD همچنین این بازی روی کنسولی که در پس زمینه این تصویر وجود داشت نصب شده بود که خبر از پایان کامل مراحل ساخت و آزمایش بازی می‌‍دهد. او همچنین اعلام کرد تیم سازنده این بازی کمتر از ۱۰۰ نفر عضو داشته است و این افراد توانسته‌اند در مدت سه سال بازی Control را طراحی و آماده عرضه کنند که این سرعت ساخت با توجه به تعداد اعضای موجود در تیم بسیار خوب است.


بیشتر بخوانید: گیم پلی بسیار طولانی بازی Gears 5


وی همچنین درباره بازی ساخته شود توسط تیمش گفت: طراحی این بازی بسیار خارق العاده است و حتی تیم سازنده را نیز هیجان زده کرده است. با این حال باید منتظر عرضه این بازی در ۲۷ آگوست سال جاری برای سه پلتفرم اعلام شده بود چرا که تا زمانی که این بازی در دسترس گیمر‌ها قرار نگیرد ایرادات آن مشخص نخواهد شد.

انتهای پیام/

بازی Control در دو نسخه عرضه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار