در هفدهمین اجلاس سالانه خیران تامین سلامت که امروز در شیراز برگزار شد، ۶۱ خیر حوزه سلامت استان فارس تجلیل شدند.

تجلیل از  ۶۱ خیر حوزه سلامت در استان فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس مجمع خیران تامین سلامت فارس با بیان اینکه این مجمع در حال ساخت ۳۵ طرح عمرانی است که برای تکمیل آن‌ها به ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد، گفت:  پارسال خیران بیش از ۸۳ میلیارد تومان به عرصه سلامت کمک کردند.

وی افزود: خیران تامین سلامت در ۱۷ سال فعالیت این مجمع خیرین، هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان، درمانگاه، مراکز اقامتی همراه بیمار، تهیه تجهیزات پزشکی و ۲ هزار تخت بیمارستانی به این مجمع کمک کرده اند.

رامجردی ادامه داد: مجمع خیران تامین سلامت نهادی مردمی است و خیرین با همه وجودشان به این مجمع کمک می‌کنند بنابر این مسئولان نظام باید بدانند که همه در قبال این نهاد و ثمرات آن مسئول هستند.

رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس هم گفت: بعد از ساخت و تجهیز اماکن سلامت همچون بیمارستان، باید برای ابقای آن هم تلاش شود.

آیت الله دستغیب با بیان این که تعرفه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خیرساز پایین است افزود: مسئولان نباید اجازه دهند که طرح‌های خیرساز با مشکل روبه رو شوند بلکه باید به این گروه به صورت ویژه توجه شود.

وی گفت: این مجمع در سراسر کشور تاسیس شده، اما ابتکار خدمت از شهر شیراز و فارس که با مرمی با اراده قوی، نیات خالصانه و وحدت و انسجام در بسیاری از کار‌ها پیشقدم بوده آغاز شد.

در این اجلاس که با حضور ۵۰۰ نفر از خیران و مسئولان حوزه تامین سلامت برگزار شد از ۶۱ خیر برگزیده عرصه سلامت تقدیر شد.

در استان فارس بیش از ۷۰۰ خیر تامین سلامت وجود دارد که در این مراسم ۵۰۰ نفر حضور داشتند و از ۶۱ نفر آن‌ها تجلیل شد.
انتهای پیام/م

هفدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار