بانوی نیک اندیش شیرازی خانه خود را وقف امورخیریه سلامت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر عامل مجمع خیران تامین سلامت استان فارس گفت: ایران اهتمام حقیقی بانوی نیک اندیشه شیرازی که از بازنشستگان آموزش و پرورش است، یک دستگاه آپارتمان به مساحت ۱۰۶ متر مربع در منطقه معالی آباد شیراز دراختیار مجمع خیران تامین سلامت قرار داد تا صرف امور خیریه سلامت شود.

علی اکبر رامجردی مدیر عامل مجمع خیران تامین سلامت استان فارس بیان کرد:رفع نیاز‌های اولویت دار عرصه سلامت استان فارس موضوعی است که بار‌ها از طریق رسانه‌ها اعلام شده است، و حاصل ملک اهدایی کمک به رفع نیاز‌های اولویت دار در عرصه سلامت است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نیاز در سامانه مجمع خیران سلامت استان فارس ثبت و اعلام شده که خیران می‌توانند از آن طریق برای رفع این نیاز‌ها مشارکت خیرخواهانه داشته باشند.

رامجردی اضافه کرد: خیران استان فارس تاکنون بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال به عرصه سلامت کمک کرده اند که از این مبلغ، ۶۸۶ میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی به عرصه سلامت اهدا شده است.

مدیر عامل مجمع خیران تامین سلامت استان فارس با بیان اینکه سالانه ۸۰ تا ۹۰ میلیارد تومان در استان فارس به مجمع خیرین سلامت کمک می‌شود، افزود: ۳۰ تا ۳۵ درصد از این کمک‌ها از شهرستان‌های استان فارس تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: طی ۱۶ سال فعالیت مجمع خیران سلامت استان فارس ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در این بخش هزینه شده و اولویت اصلی ما برای امسال و سال آینده، تامین نیاز بیماران به دارو و درمان است.

رامجردی حجم تعهدات و اقدامات خیران در پارسال را ۱۲۷ میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: خیران پارسال ۸۱۵ میلیارد ریال به حوزه سلامت در استان فارس کمک کرده اند و در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ خیر و نیک اندیش عرصه سلامت در مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس عضویت دارند.

انتهای پیام/ت

وقف خانه بانوی شیرازی برای امور خیریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار