دو بانوی نیکوکار فارسی به خیل نیکوکاران عرصه سلامت در استان فارس پیوستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: بانو قهرمان پوری و بانو کامران به تازگی با دو اهدای ملک در شیراز و انعقاد تفاهم نامه، به خیل نیکوکاران عرصه سلامت در استان فارس پیوستند.

علی اکبر رامجردی افزود: این دو بانوی نیک اندیش پس از تحقیق، مجمع خیرین تامین سلامت را برای انجام نیت خود، امین خود قرار دادند.

وی اظهارداشت: گرچه حضور خیرین استان فارس در کشور برجسته و شاخص است، اما به جرات می‌توان گفت که بانوان خیر در شکل گیری و به ثمر رسیدن کار‌های شاخص عرصه سلامت این استان، نقش بسزایی داشته اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، با پاسداشت نیات نیک بانوان «سعادت»، «مدرسی»، خواهران «جوکار»، «بنان» و بانوان مرحومه «صدیق» و «امتیاز» گفت: از جمله کار‌های به ثمر نشسته این نیک اندیشان ساخت بیمارستان آنکولوژی امیر، بیمارستان مادر و کودک غدیر، بیمارستان کوار، بیمارستان محمد اسماعیل امتیاز، بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین (ع) و مرکز جامع ژنتیک دکتر «صدیق» است.

سیصد و پنجاه و چهارمین نشست هیات مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آستانه هفده سال تلاش متوالی این مجمع برگزار و از دو بانوی نیکوکار عرصه سلامت تجلیل شد.
انتهای پیام/م

تجلیل از دو بانوی نیکوکار عرصه سلامت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار