رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان گفت: به زودی لایحه طرح اصلاحی قانون شورا‌های حل اختلاف در معاونت حقوقی قوه قضائیه به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

عبدالعباس زبیدی نیا رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: لایحه طرح اصلاحی قانون شورا‌های حل اختلاف با توجه به نزدیک شدن به اتمام مهلت ارائه آن به مجلس، در معاونت حقوقی قوه قضاییه در حال پایان تدوین آن است و به زودی به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

وی افزود: نظرات مختلفی در خصوص ادامه روند کاری شورا‌های حل اختلاف وجود دارد و پیشنهادات متعددی ارائه شد و ۳ قوه بر ادامه و گسترش فعالیت شورا‌های حل اختلاف در زمینه توسعه فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات البین تاکید دارند.

زبیدی نیا بیان داشت: با توجه به بافت عشایری که در شوش وجود دارد شورای حل اختلاف این شهرستان باید از ظرفیت مصلحین و معتمدین با نفوذ استفاده کند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف ادامه داد: شورای حل اختلاف این شوش در حل و فصل و ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های مهم به خصوص شعبه ویژه عشایر عملکرد مطلوبی داشته و امیدواریم سایر شعب دیگر هم عملکرد مطلوب تری داشته باشند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از رئیس دادگستری این شهرستان در ساخت و ساز ساختمان مستقل برای شورای حل اختلاف شوش بر رایزنی بیشتر برای تامین اعتبار کافی برای تکمیل پروژه ساختمان شورای حل اختلاف این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/م

لایحه اصلاحی قانون شورا‌های حل اختلاف به مجلس ارائه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.