رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان بر گسترش فرهنگ صلح و سازش با استفاده از ظرفیت بزرگان، معتمدین و نخبگان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در بازدید از شورای حل اختلاف شهرستان هفتکل گفت: برای توسعه و گسترش صلح و سازش در جامعه باید از ظرفیت بزرگان، معتمدین، نخبگان و افرادی که بین مردم مقبولیت دارند بهره گرفت و باید تلاش‌های مضاعفی در این زمینه صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی از خدمات، فعالیت و زحمات اعضاء شورا‌های حل اختلاف بیان داشت: پرونده‌های مهمی که با تلاش و کوشش اعضاء زحمتکش شورا‌های حل اختلاف منتهی به صلح و سازش می‌شوند باید از طریق روابط عمومی شورا‌های حل اختلاف استان به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان خدمات، فعالیت و زحمات اعضاء این نهاد مردمی قرار بگیرند.

زبیدی نیا با اشاره به عملکرد مطلوب شورای حل اختلاف هفتکل تصریح کرد: شورای حل اختلاف این شهرستان در سال گذشته در زمینه مختومه نمودن پرونده‌های مهم و ایجاد صلح و سازش عملکرد خوبی داشته و امیدواریم این روند در سال جاری با همت و تلاش مضاعف اعضاء بیشتر شود.

در ادامه این بازدید معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان پس از استماع نظرات، پیشنهادات و انتقادات تعدادی از اعضاء شورای حل اختلاف هفتکل، برای بهبود وضعیت ساختمان، ملزومات اداری، و ... دستورات لازم را جهت رفع نواقص صادر نمود.

انتهای پیام/گ

لزوم گسترش فرهنگ صلح و سازش

برچسب ها: دادگستری ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.