استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف توسعه و پیشرفت متوازن همایش تجلیل از نخبگان استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج حسین کلانتری استاندار این استان در نشست هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از نخبگان استان در یاسوج گفت: با هدف توسعه و پیشرفت متوازن و استفاده از ظرفیت چهره های برجسته، همایش تجلیل از نخبگان این استان برگزار می شود.

حسین کلانتری با اشاره به اینکه این همایش با همکاری دانشگاه های استان و با محوریت دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود افزود: همایش با حضور همه نخبگان استان در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و بهداشت و درمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه داشتن نگاه علمی، دلسوزانه و کارآفرینانه لازمه رسیدن به هدف است، ادامه داد: برای برگزاری این همایش نباید نگاه سیاسی داشت و باید این همایش با هدف علمی برگزار شود.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این نشست گفت: تجلیل از نخبگان استان با هدف رشد متوازن انجام می شود و دبیرخانه همایش به عهده این دانشگاه خواهد بود.

احمد عریان افزود: در راستای برگزاری این همایش باید کمیته های اجرایی، مدعوین، مالی، پشتیبانی و حفاظت تشکیل شود.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: با توجه به محدودیت های مدعوین برای حضور، جهت دهی به این همایش از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمد کاظم نظری افزود: دستگاه های مختلف اجرایی برای راهبری این همایش کمک کنند و از ظرفیت ایجاد شده حداکثر استفاده را ببرند.
در پایان این نشست هم اندیشی از بین تاریخ های پیشنهاد شده برای برگزاری همایش، پاییز ۹۸ به اتفاق اکثریت آرا انتخاب شد.

 

انتهای پیام/ط

همایش تجلیل از نخبگان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها: استانداری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.