مربی بدنساز پرسپولیس گفت: ما اینجا هستیم که پرسپولیس را دوباره قهرمان کنیم و درباره بازیکنانی هم که در لیست مازاد قرار می‌گیرند را از سرمربی بپیرسید.

والنسیا: هنوز پا‌های بازیکنان ما سنگین است/ اینجا هستیم تا پرسپولیس را دوباره قهرمان کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اینیگو والنسیا،  مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل سایپا در جام شهدا بیان کرد: دیدار مقابل سایپا یک بازی پیش‌فصل ساده بود و باید بگویم که هنوز پا‌های بازیکنان ما سنگین است و ۲ گلی هم که دریافت کردیم، روی بدشانسی بود.

او افزود: پرسپولیس باشگاه بزرگی در آسیا محسوب می‌شود و از کار کردن در این تیم و با بازیکنان لذت می‌بریم. ما اینجا هستیم که پرسپولیس را دوباره قهرمان کنیم و درباره بازیکنانی هم که در لیست مازاد قرار می‌گیرند، باید از سرمربی (گابریل کالدرون) بپرسید.

والنسیا در پایان در مورد اردوی ترکیه و نارضایتی اعضای تیم بیان کرد: دوست داشتیم در اردوی ترکیه  با حریفان بهتری بازی کنیم، اما این اتفاق رخ نداد.

در پایان لازم به ذکر است، طبق برنامه‌ای که اینیگو والنسیا و کالدرون ارائه دادند، پرسپولیسی‌ها امروز (پنج شنبه) به ریکاوری می‌پردازند تا آماده بازی روز جمعه با نیروی زمینی شوند. سرمربی آرژانتینی درصدد است برای این مسابقه از بازیکنان اصلی خود استفاده کرد تا بتواند به برد دست یابد.


بیشتر بخوانید:

خانه جدید کالدرون در ولنجک/ وضعیت رفیعی و مصلح به کجا رسید؟

روز شلوغ باشگاه پرسپولیس/ ستاره‌ها جدا می‌شوند؟

وضعیت مصدومان پرسپولیس/ دوری ۲۰ روزه سه ستاره


انتهای پیام/

اظهارات مربی بدنساز پرسپولیس درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار