بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست ۲ بر صفر مقابل سایپا، صحبت‌هایی انجام دادند.

عالیشاه: یکشنبه مذاکرات نهایی را انجام می‌دهم/ ترابی: برای قهرمانی چهارم می‌جنگیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست ۳ بر صفر مقابل سایپا در پاسخ به این سوال که آیا در این تیم می‌ماند یا خیر، بیان کرد: تا زمانی که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم، در تیم هستم و اگر احساس کنم که نمی‌توانم کمک کنم، از تیم می‌روم. به هر قیمتی در جایی نمی‌مانم و یکشنبه به باشگاه می‌روم تا مذاکرات نهایی را انجام دهم.

هافبک پرسپولیس در پایان در مورد اینکه چرا زودتر به مذاکره نپرداخت، گفت: ما اردو داشتیم و به جز آن هم مدیران باشگاه وقت نداشتند.

ترابی: برای قهرمانی چهارم می‌جنگیم

همچنین مهدی ترابی، هافبک ملی پوش پرسپولیسی‌ها هم پس از پایان بازی درباره ناراحتی هواداران تیمش پس از باخت مقابل سایپا گفت: هواداران در سال‌های اخیر همیشه پرسپولیس را برنده دیده‌اند و مطمئن باشند ما برمی‌گردیم و بازی‌های بهتری را ارائه خواهیم داد. تیم در دوران بدنسازی افت دارد و برای قهرمانی چهارم خواهیم جنگید. مطمئن باشند بازی‌های بهتری را ارائه خواهیم داد.

او درباره حواشی باشگاه پرسپولیس نیز سکوت و اعلام کرد، نباید در این باره صحبت کنم و این موضوع  ارتباطی به من ندارد.

شریفی: مقابل سایپا ۲ گل بد خوردیم

مهدی شریفی نیز دیگر بازیکنی بود که پس از پایان بازی به صحبت پرداخت و درباره شکست ۲  پرسپولیس مقابل سایپا اظهار کرد:  سرمربی (گابریل کالدرون) ترجیح داد تیم را به ۲ گروه تقسیم کند و مقابل سایپا با جوانان بازی کردیم. بازی خوبی بود، اما ۲ گل بد خوردیم.

او افزود: در حال حاضر در دوره بدنسازی هستیم و این نکته را باید بگویم که  بازی دوستانه و رسمی تفاوتی ندارد و همه ناراحت هستیم. فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم تا به گل برسیم که این اتفاق رخ نداد.

شریفی در پایان گفت: در مقابل سایپا در پست تخصصی خودم بازی می‌کنم و از این بابت خوشحال هستم. ۲ پاس خوب دادم که می‌توانست گل شود، اما این اتفاق رخ نداد و به  همین دلیل ناراحت هستم.


بیشتر بخوانید:

خانه جدید کالدرون در ولنجک/ وضعیت رفیعی و مصلح به کجا رسید؟

روز شلوغ باشگاه پرسپولیس/ ستاره‌ها جدا می‌شوند؟

وضعیت مصدومان پرسپولیس/ دوری ۲۰ روزه سه ستاره


انتهای پیام/

اظهارات بازیکنان پرسپولیس پس از شکست مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار