مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) از ارسال بیش از ۱۰۰۰ بسته فرهنگی به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان رحمت‌الله صادقی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان اینبار با آماده سازی با اشاره به آماده‌سازی نزدیک به ۱۰۰۰ بسته فرهنگی برای کمک به سیل‌زدگان کشور اظهار داشت: این بسته‌های فرهنگی برای دومین بار به مناطق سیل زده ارسال شد، در مرحله اول حدود ۵۰۰ قلم از اقلام فرهنگی به استان خوزستان ارسال شده بود.

او افزود: با توجه به این‌که وسایل اصلی زندگی مردمان سیل‌زده در حال تأمین است بر آن شدیم با تأمین برخی از اقلام فرهنگی نظیر قرآن، جانماز، چادر نماز، چادر مشکی برای بانوان، کتاب مفاتیح‌الجنان، کتاب‌های ادعیه، تسبیح و سجاده به یاری مردمان سیل‌زده غرب کشور بشتابیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) تصریح کرد: برادران بسیجی از همان دوران ابتدایی وقوع سیل، با ارسال کمک‌های نقدی، فیزیکی و یدی به یاری مردم سیل زده شتافتند و و حدود ۱۶۰۰ طلبه و روحانی و استاد بسیجی اصفهانی به صورت داوطلبانه همگام با مردم به کمک هم وطنان سیل زده رفتند.
 
انتهای پیام/ی
 
 

امداد رسانی به مناطق سیل زده ادامه دارد

برچسب ها: سپاه پاسداران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.