مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی هلال احمر به ۷ هزار و ۸۰۲ حادثه دیده در سه ماهه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به انجام ۹۶۹ مورد عملیات امداد رسانی از ابتدای سال جاری، از کمک رسانی این جمعیت به ۷ هزار و ۸۰۲ حادثه دیده در سه ماه گذشته خبر داد.

وی با بیان این خبر گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۹۶۹ حادثه به "مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری" (EOC) هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: از این تعداد ۳۵۴ مورد حوادث جاده ای، ۲۴۴ مورد خدمات حضوری، ۱۵ مورد حوادث ساحلی، ۵۲ مورد سیل و آبگرفتگی، ۴۴ مورد صنعتی و کارگاهی، ۱۹۷ مورد حادثه شهری و ۴۴ مورد حوادث کوهستان، ۵ حادثه برف و کولاک، ۳ مورد خدمات مناسبتی، ۲ حادثه هوایی، ۲ حادثه طوفان، ۳ مورد ریزش آوار، ۱ مورد رانش زمین و ۱ مورد رعد و برق بوده است.

مومنی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: توسط نجاتگران و عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در این مدت به ۱۷۱ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۶۴۲ نفر از مصدومان نیز به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان ساخت: در جریان عملیات‌های امداد و نجات در سه ماهه نخست امسال، یک هزار و ۲۵۱ تیم عملیاتی با استعداد سه هزار و ۹۲۵ نجاتگر داوطلب و پرسنل امدادی و با پشتیبانی ۸۴۵ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/م

 

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به حادثه دیدگان

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار