معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان ایلام از تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ در استان خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸

سیدعلی نوربخش معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  از تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت:  با دعوت از کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی، نخبگان و سرمایه‌های علمی استان به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی ۹۸/۰۴/۰۴ لعایت ۹۸/۰۴/۱۰ برای ثبت نام اقدام ننموده اند فرصت مجددی ایجاد شده تا بتوانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند لذا متقاضیان ثبت نام در این آزمون می‌توانند از تاریخ ۹۸/۰۵/۰۱ لغایت ۹۸/۰۵/۰۶ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود :ثبت نام در این آزمون صرفا بصورت اینترنتی و از طریق سایت مذکور صورت می‌پذیرد.

سیدعلی نوربخش یادآورشد: علیرغم محدودیت پذیرش بانوان در برخی استان‌ها بحمدلله در استان منعی برای جذب و بکار گیری بانوان محترم وجود ندارد.

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان ایلام  اضافه کرد: در سال جاری آزمون ایثارگران بصورت جداگانه برگزار نخواهد شد، و داوطلبان ایثارگر نیز در صورت دارا بودن شرایط، می‌بایست در آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضاء سال ۹۸ شرکت نمایند.

 وی ادامه داد:ضمنا ان دسته از داو طلبانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان ایلام عنوان کرد:قابل ذکر است کلیه ضوابط و مقررات مربوط به این آزمون اعم از شرایط عمومی، شرایط اختصاصی، مدارک مورد نیاز، زمان ثبت نام و برگزاری آزمون، مواد و ضرایب امتحانی و سایر اطلاعات لازم، بر روی پایگاه اطلاع رسانی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی qazahrm.ir درج گردیده و متقاضیان می‌توانند اطلاعات لازم را از این طریق کسب نمایند.

انتهای پیام/ د

برگزاری آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء 

برچسب ها: اشتغال ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.