معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت:میوه، مایحتاج پروتئینی و دیگر اقلام پرمصرف و مورد نیاز مردم در ایام نوروز به اندازه کافی تامین و ذخیره شده است.

تامین مایحتاج مردم در ایام نوروز

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، ایوب درویشی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: پیگیری‌های لازم مبنی بر تامین کالا‌های اساسی در استان صورت گرفته و ذخیره سازی لازم برای عرضه به موقع کالا‌های اساسی به بازار انجام گرفته است.

وی بیان کرد: اکنون گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر و سیب و پرتقال در انبار‌های استان ذخیره سازی شده اند.

درویشی افزود: همچنین ۲۲۰ تن میوه نیز به منظور تامین میوه شب عید علاوه بر ۴۰۰ تن مقدار ذخیره شده در حال ارسال به استان است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مردم هیچ نگرانی از نظر کمبود یا نبود کالا‌های اساسی و ضروری شب عید خود نداشته باشند و به شایعات و خبر‌های غیر موثق فضا‌های مجازی توجه نکنند.

درویشی اضافه کرد: ستاد تنظیم بازار استان فعال است و مسایل و مشکلات را به صورت مرتب رصد می‌کند و با هرگونه گران فروشی و متخلفین بازار با کمک دستگاه‌های نظارتی و قضا برخورد می‌شود.

وی به راه اندازی نمایشگاه بهاره در راستای عرضه مستقیم کالا، تنظیم بازار، تعدیل قیمت‌ها و دسترسی آسان مردم به کالا‌های مورد نیاز و خوراک و پوشاک قبل از شروع سال جدید اشاره کرد و یادآورشد: سعی شده که در این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی حضور یابند تا بتوانند کالا به قیمت مناسب به مردم عرضه کنند.

انتهای پیام/ د

تامین کالا های اساسی مردم در ایام عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.