معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: ١٢٠٠ میلیارد تومان اوراق مشارکت پروژه‌های شهری مشهد منتشر و به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اژدر اژدری معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: با انتشار و فروش ١٢٠٠میلیارد تومان اوراق مشارکت پروژه‌های شهری مشهد در ماه جاری، ٢٧درصد از بودجه اقتصادی شهرداری مشهد در سال ٩٨ محقق شد.

او ادامه داد: برای اجرای فاز سوم پروژه خط ٣ قطار شهری، ٧٠٠میلیارد تومان اوراق مشارکت با عاملیت بانک صنعت و معدن منتشر و به فروش رسید که ۵٠درصد از اصل و سود‌های علی الحساب آن توسط دولت تضمین شده است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: ٣۵٠میلیارد تومان اوراق مشارکت برای اجرای طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و ١۵٠میلیارد تومان نیز به منظور توسعه، تعریض و بدنه سازی خیابان حر عاملی با عاملیت بانک شهر به فروش رسید.

اژدری افزود: وزارت کشور مجوز اوراق مشارکت فاز ۴ از خط ٣و تکمیل پروژه خط ٢ قطار شهری، هر یک به مبلغ ٣٠٠میلیارد تومان از محل بودجه سال ٩٨ را صادر کرده که تا نیمه دوم سال منتشر می‌شود.

او تصریح کرد: اخذ ١۴٠٠میلیارد تومان اوراق مشارکت ویژه بافت فرسوده اطراف حرم با تضمین باز پرداخت ۵٠ درصد از اصل و سود‌های علی الحساب توسط دولت و ۵٠ درصد توسط شهرداری مشهد در دستور کار قرار دارد که در مرحله صدور مجوز از وزارت کشور می‌باشد.

انتهای پیام// ف. س

اخذ ١۴٠٠ میلیارد تومان اوراق مشارکت ویژه بافت فرسوده اطراف حرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.