دادستان باغملک از دستگیری ۵ نفر در رابطه با شلیک گلوله و تخریب تاسیسات عمومی آب و برق روستا پتک طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحمان بن‌سعید دادستان باغملک گفت: تعدادی از افراد اقدام به تخریب تأسیسات عمومی و اخلال در نظم در روستای پتک کرده‌اند این افراد در هفته گذشته تأسیسات آبرسانی روستای پتک و صبح امروز ترانس برق این روستا را هدف گلوله قرار داده و آن را تخریب کرده و متواری شده‌اند.

وی افزود: ۵ نفر در رابطه با شلیک گلوله و تخریب تاسیسات عمومی آب و برق روستا، دریک هفته گذشته بازداشت شده اند و شناسایی و برخورد با عاملان اخلال در نظم این روستا ادامه دارد.

بن‌سعید ادامه داد: دستور احضار و جلب افرادی که اقدام به تیراندازی به تأسیسات عمومی کرده‌اند صادر شده است.

دادستان باغملک بیان داشت: استقرار نیروی انتظامی در روستا و گشت زنی‌های مستمر صورت می‌گیرد و اوضاع روستای پتک چند سال آرام شده بود، اما با آغاز کشت تابستانه شلکتوک دوباره اختلافات قدیمی این ۲ طایفه شروع شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مسئولان کشت شلتوک را ممنوع اعلام کرده بودندکه در پی درگیری‌های قبلی، حدود ۲۰۰ نفر از عوامل در ۲ طایفه احکام حبس و یا تبعید از مراجع قضائی دریافت کرده بودند، اما هر ۲ طرف متعهد به صلح شدند، به همین دلیل اجرای احکام آن‌ها متوقف شده بود.

وی در پایان گفت: تعدادی از اعضای ۲ طایفه و یا افراد دیگری که قصد سوءاستفاده از شرایط را دارند، دوباره در صدد ناآرام کردن فضا هستند، بنابراین بر اساس مصوبه شورای تأمین، با توجه به اینکه ۲ طایفه به سازش قطعی نرسیدند و تمکین نکرده‌اند، احکام صادر شده باید اجرا شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م 

عوامل ایجاد ناآرامی ها در پتک دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.