نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : توقیف نفتکش انگلیسی، اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین تجلیل از دست اندرکاران برنامه‌های دهه کرامت که امروز (اول مرداد) برگزار شد، با بیان اینکه امروز ایران اسلامی اقتدار لازم را در دنیا دارد، گفت : ا مروز ایران اسلامی به یک قدرت برتردر دنیا تبدیل شده و این مهم جز به برکت انقلاب اسلامی حاصل نشده است.

وی گفت : برگزاری چنین ویژه‌برنامه‌هایی در ایام مختلف سال می‌تواند نقش مهمی در شناخت بیشتر مردم از ائمه اطهار (ع) داشته باشد.

آیت الله علما در ادامه اشاره‌ای هم به رئوف بودن امام رضا (ع) داشت و گفت: اگر می‌گوییم امام رضا (ع) امام رئوف است، به این معنی نیست که بقیه ائمه این خصلت نیک را ندارند، بلکه به این معنا است که رئوف بودن در امام رضا (ع) جلوه کرده است.

آیت الله علما ادامه داد: اینکه از جمعیت ۳۰ میلیون نفری که سالانه به زیارت امام رضا (ع) می‌روند، حتی یک نفر هم برای تامین یک قرص نان نمی‌ماند نشان از رئوف بودن و کرامت این امام همام دارد که دست رد به سینه هیچ کسی نمی‌زند.

وی در ادامه از وجود اعیاد و ولادت‌ها و مناسبت‌هایی مثل دهه کرامت به عنوان فرصت‌هایی برای معرفی چهره زیبای دین یاد کرد و افزود: دیگر جوامع چنین ظرفیت‌هایی ندارند.

آیت الله علما از استاندار کرمانشاه نیز به واسطه همکاری در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت امسال در استان تقدیر کرد .

 

 

انتهای پیام/د

امروز ایران اسلامی به یک قدرت برتردر دنیا تبدیل شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.