سرپرست اداره کل ثبت احوال استان بر مراقبت از اسناد و اوراق هویتی افراد با توجه به در پیش بودن انتخابات تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، مهرآور سرپرست اداره کل ثبت احوال استان گفت: باتوجه به اهمیت مدارکتاکید ثبت احوال بر ضرورت نگهداری اسناد و اوراق هویتی هویتی افراد، بویژه شناسنامه و کارت هوشمند ملی ضرورت دارد افراد در حفظ و نگهداری مناسب از این مدارک تلاش کنند.

وی  از اجرای تمهیدات لازم برای ایام انتخابات در خصوص شناسنامه و اوراق هویتی خبرداد و افزود: پیش بینی شده تا مردم در این ایام دچار مشکل نشوند و لازم است شناسنامه‌هایی که مخدوش و یا دچار پارگی و آب خوردگی شده و یا برگه ضرب مهر‌های انتخاباتی آن ایراد دارد در اسرع وقت تعویض شود.

مهراور از افراد خواست تا در صورت فقدان شناسنامه و یا بروز مشکل در این مدرک هویتی هرچه سریعتر در شهرستان‌های تابعه استان به ادارات ثبت احوال و در بیرجند به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه کنند و تعویض شناسنامه را به روز‌های پایانی نزدیک به انتخابات موکول نکنند.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان از صدور بیش از ۷۰۰۰ هزار جلد شناسنامه مکانیزه در سه ماه اول امسال در استان خبر داد و افزود: با توجه به اتمام مهلت استفاده از کارت‌های ملی قدیمی، افراد برای دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند تا برای دریافت خدمات در سایر دستگاه‌های دولتی بویژه بانک‌ها دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام /  ط ا

صدور بیش از ۷۰۰۰ هزار جلد شناسنامه مکانیزه

برچسب ها: شناسنامه ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Setareh
۱۴:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید من چطور اسم کارت ملی مو عوض کنم ؟شناسنامه ای عوص کردم فقط کارت ملی ام‌مونده که اونم هوشمنده چطور باید اقدام کنم واسه تعویض نام کارتم .