مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۱ سیستان و بلوچستان گفت: فراخوان سومین دوره مسابقه ملی عکس «خوشه» با عنوان از مزرعه تا سفره تا ۳۰ آذر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامعلی گنجعلی  مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۱ سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نان و گندم در زندگی ما ایرانیان قداست و احترام زیاد و جایگاه ویژه‌ای دارد و تاثیر آن بر فرهنگ، اقتصاد، روابط اجتماعی و حتی سیاست ما مستقیم و غیر مستقیم دیده می‌شود.

وی گفت: کشت گندم، تولید مطلوب نان و سایر محصولات وابسته به گندم و عملیات و اقداماتی که از مرحله کاشت گندم تا آماده شدن آن بصورت نان بر سر سفر‌های مردم روی این دانه‌های بهشتی صورت می‌گیرد تاثیرات اقتصادی زیادی در جامعه دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۱ سیستان و بلوچستان افزود: ضایعات نان در کشور ما نشان می‌دهد که در این خصوص نیازمند فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف در جهت تولید و مصرف بهینه نان و بازنگری شیو‌های تولید و نگهداری این کالای استراتژیک هستیم.

وی بیان کرد: در همین راستا شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با هدف فرهنگسازی در مصرف و تولید در حوزه گندم، آرد، نان و با بهره گیری از آثار عکاسان هنرمند برای دستیابی به این هدف، سومین مسابقه ملی عکس خوشه را با موضوع "از مزرعه تا سفره" در دی ۹۸ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

گنجعلی گفت: برهمین اساس از تمامی علاقمندان به عکاسی دعوت می‌شود با این رویداد بزرگ همراه و همیار شوند.

وی محور‌های مسابقه را شامل مزارع گندم (کاشت، داشت و برداشت)، خرید، فروش، بارگیری و نگهداری گندم، تولید بسته بندی، کیسه گیری و حمل آرد، نانوایی‌ها (سنتی، حجیم و نیمه حجیم و صنعتی)، خرید، حمل، نگهداری، مصرف، بهداشت، سفره و ضایعات نان، فرآورده‌های گندم مانند ماکارونی، بیسکویت، شیرینی، شکلات، نشاسته و ... عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۱ سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این مسابقه در چهار بخش تک عکس، مجموعه عکس، تلفن همراه و ویژه زیر ۱۵ سال برگزار می‌شود.

وی گفت: شرکت برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت مسابقه عکس خوشه به آدرس www.khooshe.photography پس از نام نویسی آثار خود را بارگذاری کنند.

گنجعلی ادامه داد: به تمامی پذیرفته شدگان در سومین مسابقه ملی عکس خوشه گواهی شرکت و یک جلد کتاب مسابقه و هدایای نفیس از سوی دبیرخانه اهدا می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ آذر عنوان کرد و افزود: افتتاحیه و مراسم اهدای جوایز هفتم و نمایشگاه نیز چهار تا ۱۳ بهمن در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقه عکاسی «خوشه»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار