رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: سازمان کتابخانه‌ها موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی بیش از ۷ هزار جلد کتاب به مناطق سیل‌زده کشور ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی امروز در ارسال بیش از ۷ هزار جلد کتاب به مناطق سیل‌زده مراسم ارسال این کتاب‌ها به شهر‌های سیل زده گفت: آستان قدس رضوی تاکنون کمک‌های نقدی متعدد به مناطق سیل زده ارسال کرده است.

 
او تصریح کرد: با توجه به اینکه خوراک فرهنگی نیز از نیاز‌های مهم مناطق آسیب دیده است، در صدد تجهیز کتابخانه‌های این مناطق برآمدیم.

رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: در این راستا، اولین محمولۀ کتب اهدایی این سازمان شامل بیش از ۷ هزار جلد کتاب، به شهر‌های آق قلا، کرمانشاه، اهواز و استان لرستان ارسال شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: این کتاب‌ها که در موضوعات گوناگون است مناسب طیف مختلف مخاطبان از کودک و نوجوان تا بزرگسال است و با توجه به مسائل فرهنگی، محیطی، قومیت‌های ساکن در این مناطق و گویش‌های رایج مردم، توسط کارگروه‌های متخصصی متشکل از خبرگان و افراد باتجربۀ این سازمان در ۴ مرحله انتخاب شده اند.

او ادامه داد: این کتاب‌ها که پس از یک هفته به شهر‌های مورد نظر می‌رسند، اغلب به دو زبان فارسی و عربی هستند.

حجت الاسلام حسینی افزود: به زودی محمولۀ دوم کتب اهدایی این سازمان به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

انتهای پیام//ج. ر


تجهیز کتابخانه‌های مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.