نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از ساخت بزرگترین باغ موزه دفاع مقدس استان با پیگیری مسئولان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین نجفی نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: بزرگترین باغ موزه دفاع مقدس استان با پیگیری‌های مسئولان و درخواست‌های مردم استان بعد از ۸ سال طرح مطالعاتیدر حال ساخت است و بعد از ۳۰ سال در حوزه دفاع مقدس استان شاهد یک اتفاق خوشایند برای مردم این خطه هستیم.

وی با اشاره به باغ موزه آبادان بیان داشت: باغ موزه آبادان از بهمن‌ماه افتتاح می‌شود و همان روایت واقعی آبادان در زمان جنگ است که به موزه تبدیل شده است.

نجفی ادامه داد: خاطرات و روایت‌گری‌های رزمندگان میراث گران بها هستند که باید گنجینه‌هایی که در سینه آن‌ها وجود دارد استخراج کرده و به نشر آن‌ها کمک کنیم؛ برای ایجاد موزه دفاع مقدس و نقش مردم در آن دوران گامی مؤثری برداشتیم که به جمع‌آوری خاطرات در غالب تاریخ شفاهی از ایثارگران و رزمندگان در آن دوران می‌توان یاد کرد.

نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: باید ۵ کمیته شورای حفظ آثار هندیجان فعال گردند و در هفته دفاع مقدس از پیشکسوتان عرضه ایثار و شهادت این یادگاران دوران دفاع مقدس به نحوه که در دستورالعمل آمده تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام/م

احداث باغ موزه دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.