رئیس میراث فرهنگی شهرستان روانسر گفت : درحال تهیه طرح جامع گردشگری سراب جابری(جاوری) هستیم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد رنجبر رئیس میراث فرهنگی شهرستان روانسر گفت : سراب جابری به واسطه قرار داشتن در ورودی شهر روانسر به منزله پیشانی این شهر محسوب می شود، لذا بدنبال اجرای برخی برنامه های گردشگری در این منطقه هستیم.

وی گفت : براساس برنامه ریزی انجام گرفته درنظر داریم این سراب را به یک مکان تفریحی، توریستی و خدماتی برای حضور گردشگران تبدیل کنیم.

رئیس میراث فرهنگی روانسر اضافه کرد: طرح جامع گردشگری این سراب با مشارکت فرمانداری، اداره راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، امور آب و شهرداری روانسز درحال تدوین است.

وی بابیان اینکه تاکید فرمانداری شهرستان بر اجرای هرچه سریعتر طرح و خارج کردن این سراب از حالت اولیه است، عنوان کرد: تلاش زیادی از سوی مسئولین شهرستان می شود تا امسال این طرح وارد فاز اجرایی شده تا بعد از سراب روانسر، سراب جابری به دومین سراب پربازدید شهرستان تبدیل شود.

رنجبر در ادامه از برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت تاسیسات گردشگری این شهرستان خبرداد و گفت: بزودی یک واحد پذیرایی بین راهی در این شهرستان افتتاح می شود و تعداد این واحدها در روانسر به هفت مورد خواهد رسید.

وی همچنین به گسترش گردشگری روستایی طی سالهای اخیر هم اشاره ای داشت و افزود: باتوجه به پتانسیل های بالایی که در حوزه گردشگری روستایی در روانسر داریم، دومین اقامتگاه بوم گردی شهرستان را نیز ظرف یکی دو هفته آینده افتتاح خواهیم کرد تا در این بخش نیز رونق گردشگری داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

سراب جابری بدنبال اجرای برخی برنامه های گردشگری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.